Forum Kobiet w CEMEX

Autoprezentacja, komunikacja, personal branding – to przykładowe tematy spotkań, w których biorą udział kobiety pracujące w CEMEX Polska. Organizatorem szkoleń jest Forum Kobiet, prężnie działające w strukturach firmy.

Forum Kobiet w CEMEX istnieje od 5 lat. Aktualnie społeczność tworzy 190 pań – to aż 80% wszystkich kobiet pracujących w CEMEX Polska.

Forum skupia osoby otwarte na dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem, zainteresowane rozwojem zawodowym i osobistym. To z myślą o nich powstał specjalny Program Rozwojowy.

„Forum Kobiet odgrywa ważną rolę w naszej organizacji. Sprzyja budowaniu różnorodności i pozwala na lepsze eksponowanie roli kobiet w firmie.” – mówi Iwona Wojtasik, Dyrektor Pionu Zarządzania Ludźmi i Organizacją w CEMEX Polska. – „Program Rozwojowy zapewnia członkiniom Forum dodatkową przestrzeń do doskonalenia zawodowego i osobistego. Na kolejne miesiące zaplanowałyśmy szereg spotkań, w trakcie których uczestniczki zyskają nową wiedzę i umiejętności, przydatne zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym. Jestem przekonana, że takie wydarzenia będą także doskonałą okazją do wymiany doświadczenia między paniami pracującymi w CEMEX – dodaje Iwona Wojtasik.

2021: Plany Forum Kobiet

Program Rozwojowy Forum na 2021 rok powstał w oparciu o analizę potrzeb i oczekiwań kobiet zatrudnionych w CEMEX Polska. W Programie uwzględniono najczęściej zgłaszane tematy szkoleń. Tematyka zaplanowanych webinarów obejmuje m.in. autoprezentację i komunikację interpersonalną, perswazję i asertywność, personal branding oraz dbałość o własny dobrostan.

Organizatorki zadbały o to, by każde szkolenie miało charakter interaktywny – ankiety, quizy i filmy ułatwią uczestniczkom przyswajanie prezentowanych treści. Po każdym spotkaniu uczestniczki będą miały możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem.

Pierwszy z webinarów dotyczący autoprezentacji odbył  się w formule online 28 kwietnia.  Podczas webinaru uczestniczki poznały tajniki swobody wyrażania swoich myśli, narzędzia do efektywnej komunikacji, dowiedziały się jak język ciała wpływa na naszą prezentację oraz skąd czerpać inspirację do budowy auto świadomości.

CEMEX Polska należy do krajowej czołówki producentów cementu, betonu towarowego i kruszyw. Misją CEMEX Polska jest Budowanie Lepszej Przyszłości dla społeczeństwa poprzez dostarczanie najwyższej jakości produktów, budujących trwałą i odporną infrastrukturę, w duchu zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji o działalności CEMEX Polska znajduje się na stronie:  HYPERLINK „http://www.cemex.pl” www.cemex.pl